زوم کن و زون کن

ساخت وبلاگ

بتسدا برگزار‌کننده یکی از بهترین کنفرانس‌های نمایشگاه E3 سال گذشته بود. ولی آیا نمایش این کمپانی مشهور در نمایشگاه E3 2016 هم به همان اندازه موفق بود؟ برای دریافت این سوال با زومجی و تحلیل کنفرانس بتسدا همراه باشید.

بتسدا (Bethesda) امسال دومین حضور خود را در نمایشگاه E3 2016 تجربه می‌کرد و پس از خلق تجربه‌ای ناب در نمایشگاه سال گذشته با حضور بازی‌هایی مثل Doom، Fallout 4 و Dishonored 2، امسال هم بی‌صبرانه ساعت ۶:۳۰ صبح روز دوشنبه به انتظار نشسته بودیم تا یک کنفرانس عالی دیگر را از این کمپانی شاهد باشیم. بتسدا کار خود را با یک «سورپرایز» آغاز کرد؛ معرفی نسخه جدید سری قدیمی Quake با نام Quake: Champions. این اقدام بدون شک یکی از جذاب‌ترین بخش‌های کنفرانس این کمپانی بود و دلیل این امر هم در «غیرمنتظره‌» بودن آن نهفته است. بدون شک اگر امروز به ما بگویند که فردا نسخه جدید مثلا GTA معرفی می‌شود، قطعا هیجان کم‌تری نسبت به زمانی خواهیم داشت که ناگهان بگویند نسخه جدید GTA معرفی شد. بتسدا با آگاهی از تاثیر عامل سورپرایز، معرفی Quake را کاملا تا پیش از کنفرانس مخفی نگه داشته بود و به همین دلیل هم طرفداران قدیمی این شوتر اول‌شخص آنلاین که ساخته استودیو اید سافت‌ور (Id Software) است، حسابی از معرفی بازی لذت بردند.

تحلیل کنفرانس بتسدا

ولی همان‌قدر که شروع کنفرانس بتسدا عالی بود، در ادامه شاهد یک نمایش خسته‌کننده بودیم. کاری به اینکه آیا بازی Elder Scrolls: Legends موفق خواهد شد یا خیر ندارم، ولی راستش را بخواهید طولانی شدن پروسه ساخت بازی و تاخیر‌های چندین‌باره آن، باعث شده تا دیگر آن هیجان پیشین را برای تجربه این بازی به عنوان رقیب مستقیم «Hearthstone» بلیزارد نداشته باشم. پیش از کنفرانس انتظار داشتیم تا حداقل پس از گذشت یک سال از معرفی بازی، شاهد اعلام تاریخ انتشار دقیق آن باشیم که بتسدا فقط به نمایش یک تریلر بی‌روح از بازی بسنده ارائه اطلاعات بیشتر در مورد بازی را به آینده موکول کرد.

Fallout 4، یکی از موفق‌ترین بازی‌های نقش‌آفرینی اخیر بود و بتسدا هم همان‌طور که انتظار می‌رفت، پس از انتشار بازی سراغ انتشار محتویات جدید برای آن رفت. با این حال قطعا هیچکدام از طرفداران این بازی، از تجربه این محتویات خیلی خوشحال نشدند. چرا که دنیای فال‌اوت پتانسیل داستان‌پردازی‌های بیشتر را قطعا داشت و می‌شد داستانی حتی بهتر از خود بازی هم به وسیله بسته‌های الحاقی برای آن روایت کرد. ولی سازندگان ترجیح دادند به جای این کار ربات‌های قابل شخصی‌سازی یا امکان خلق رینگ خونین در پناهگاه (!) را به بازی اضافه کنند و فقط بسته Far Harbor توانست تا حدی نقش یک DLC درست و حسابی را ایفا کند. به همین دلیل هم وقتی تاد هاوارد در فیلمی که از او در جریان کنفرانس پخش شد اعلام کرد که قصد معرفی محتویات جدید برای بازی را دارند، ناخودآگاه انتظار معرفی یک محتوای داستانی را داشتم که خب حسابی توی ذوقم خورد و به جای آن شاهد معرفی آیتم‌های ساخت و ساز بیشتر بودیم. اگر خیلی عاشق ساخت آیتم‌ها در بازی هستید، این بسته الحاقی مبارکتان باشد، ولی اگر مثل من دنبال محتویات جدی‌تری برای بازی هستید، به نظر می‌رسد که باید منتظر Fallout 5 باشیم!

تحلیل کنفرانس بتسدا

در انتظارات‌مان پیش از کنفرانس بتسدا، اعلام کردیم که بنا به گزارش منتشر شده نسخه ریمستر شده The Elder Scrolls V: Skyrim در جریان کنفرانس این کمپانی معرفی خواهد شد و این اتفاق هم رخ داد و آن طور که از ویدیو نمایش داده شده به نظر می‌رسد، دنیای بازی به میزان زیادی بهبود یافته و زیباتر شده است. همچنین اضافه شدن قابلیت‌هایی مثل پشتیبانی رسمی از ماد و رایگان بودن این نسخه برای دارندگان نسخه Legendary Edition بر روی پی‌سی، باعث شدند تا معرفی این بازی به یکی از نقاط قوت نمایش بتسدا تبدیل شود و طرفداران این بازی نقش‌آفرینی را حسابی خوشحال کند.

برای بخش بعدی کنفرانس چه چیزی می‌توانست بهتر از معرفی نسخه جدید Prey باشد؟ واقعا هیچ‌چیز! بتسدا پس از حرف و حدیث‌های فراوان بالاخره نسخه جدید Prey را معرفی کرد که طرفداران بازی‌های تیراندازی اول‌شخص ترسناک سال‌های طولانی در انتظار آن بودند. با اینکه اطلاعات زیادی از بازی در دسترس نیست، ولی بتسدا طی سال‌های اخیر آن‌قدر بازی با کیفیت داشته که از الان می‌توان به موفق بودن این بازی یقین داشت.

تحلیل کنفرانس بتسدا

قطعا تجربه نسخه واقعیت مجازی Fallout 4 لذت‌بخش خواهد بود

با اینکه کنفرانس بتسدا با ریتم خیلی خوبی دنبال می‌شد، ولی در ادامه شاهد افت نسبی آن بودیم. معرفی بسته الحاقی جدید Doom که از قبل محتوای آن را می‌دانستیم و سخنان اغراق‌آمیز سازنده The Elder Scrolls: Online در مورد تعداد کاربران و DLC‌های جدید، چیزی نبودند که به خاطرشان کله سحر بیدار شده و به تماشای کنفرانس مشغول شوید! ولی در ادامه وضعیت باز بهتر شد؛ معرفی «بتسدا واقعیت مجازی» و خبر عرضه نسخه‌های واقعیت مجازی Doom و Fallout 4 یک مهر تایید دیگر برای این حقیقت است که واقعیت مجازی در مسیر تبدیل شدن به آینده بازی‌های ویدیویی قرار دارد و قطعا اگر شرکت‌هایی مثل بتسدا با عرضه بازی‌های بزرگی مثل فال‌اوت از این فناوری حمایت کنند، خیلی زود شاهد روی آوردن گیمر‌ها به دنیای واقعیت مجازی خواهیم بود.

در ادامه کنفرانس بتسدا، نوبت به آن چیزی رسید که الان نزدیک به ۱ سال است که منتظرش هستیم. نمایش تریلر گیم‌پلی بازی Dishonored 2. نسخه اول این بازی یکی از متفاوت‌ترین و در عین حال بهترین بازی‌هایی بود که در سبک مخفی‌کاری عرضه شد. استودیو آرکین (Arkane Studios) سازنده بازی و بتسدا، ناشر آن، سال گذشته نسخه دوم این بازی را معرفی کردند ولی تا پیش از نمایشگاه E3 2016، شاهد هیچ نمایشی از گیم‌پلی بازی نبودیم. ولی بتسدا بخش پایانی کنفرانس خود را به پخش یک ویدیو نسبتا طولانی از گیم‌پلی بازی اختصاص داد که برای عطش طرفداران این بازی، همانند یک لیوان آب خنک بود. امکان بازی در نقش شخصیت‌های امیلی و کروو قطعا تنوع زیادی به بازی خواهد بخشید و آن‌طور که از تریلر مشخص است، کمی از آن تاریکی محض نسخه اول در این قسمت (حداقل در برخی مناطق) کاسته شده و محیط بازی در تریلر نمایش داده شده، حتی تا حدودی یادآور بازی Bioshock Infinite نیز بود. قدرت‌های جدید و جلوه‌های بصری بهبود‌یافته هم در این تریلر نمایش داده شدند تا در مجموع بتوان نمایش گیم‌پلی Dishonored 2 را یکی از بهترین بخش‌های کنفرانس بتسدا در E3 2016 دانست.

تحلیل کنفرانس بتسدا

اگر بخواهیم جمع‌بندی از کنفرانس بتسدا داشته باشیم، باید گفت که در بین دیگر کنفرانس‌های نمایشگاه امسال، بتسدا یکی از خوب‌ها بود. با اینکه شاید نتوان نمایش این شرکت را با کنفرانس سونی یا مایکروسافت مقایسه کرد، ولی به جرات می‌توان گفت که در مقایسه با یوبیسافت و الکترونیک آرتز، بتسدا به مراتب عملکرد بهتری از خود داشت. معرفی بازی‌های جدید مثل Quake یا Prey، معرفی نسخه ریمستر Skyrim برای کنسول‌های نسل هشت که طرفداران از مدت‌ها پیش خواستار آن بودند، نمایش گیم‌پلی Dishonored 2 و خبر ساخت نسخه‌های واقعیت مجازی Doom و Fallout 4، قطعا لحظات درخشان کنفرانس بتسدا بودند. با این حال عدم رونمایی از تاریخ عرضه بازی کارتی The Elder Scrolls: Legends و معرفی بسته الحاقی نه چندان غنی برای Fallout 4، از بخش‌هایی بودند که بتسدا می‌توانست عملکرد بهتری در آن‌ها داشته باشد.

نظر شما در مورد کنفرانس این شرکت چیست؟

تهیه شده در زومجی

زوم کن و زون کن...
ما را در سایت زوم کن و زون کن دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار zoooom بازدید : 297 تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت: 4:04

زوم کن و زون کن...
ما را در سایت زوم کن و زون کن دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار zoooom بازدید : 253 تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت: 2:26

زوم کن و زون کن...
ما را در سایت زوم کن و زون کن دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار zoooom بازدید : 287 تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت: 2:26

پس از شایعات فراوانی که اخیرا پیرامون سریال «سوپرگرل» (Supergirl) مطرح شده بود، به تازگی خبر رسیده است تایلر هوچلین قرار است نقش «سوپرمن» را در این سریال ایفا کند. با زومجی در ادامه مطلب همراه باشید.

سریال «سوپرگرل» که توسط شبکه سی بی اس ساخته شد قرار است برای فصل دوم خود به شبکه سی دبلیو هجرت کند و به دنیای مشترک دی سی در تلویزیون بپیوندد. با حضور سریالی مثل «سوپرگرل»، همه هواداران سراغ «سوپرمن»، پسر عموی «کارا»، را می‌گیرند که در حال محافظت از شهر متروپلیس است.

«سوپرمن» در فصل اول سریال نیز چندین بار حضور پیدا کرد اما چهره او هیچ وقت نشان داده نشد. البته حالا خبر رسیده که قرار است این موضوع برای فصل دوم سریال تغییر پیدا کند و ما چهره سوپرمن را خواهیم دید. بازیگر سوپرمن نیز به تازگی مشخص شده است.

به گزارش ای دبلیو، تایلر هوچلین قرار است نقش «کلارک کنت» ملقب به «سوپرمن» را در دو قسمت از «سوپرگرل» بازی کند. هوچلین را هواداران به خاطر بازی در نقش «درک هیل» در سریال «تین ولف» (Teen Wolf) و بازی در فیلم «هر کی یک چیزی می‌خواد» (Everybody Wants Some!!) ساخته ریچارد لینک لیتر می‌شناسند. اندرو کریزبرگ، تهیه کننده اجرایی «سوپرگرل»، درباره انتخاب این بازیگر گفت:

گرگ برلانتی و من سال‌هاست که دوست داشتیم با تایلر کار کنیم، برای همین انتخاب وی برای این نقش کار سختی برای ما نبود. خیلی خوشحالیم که توانستیم یک بازیگر شگفت انگیز دیگر را به تاریخچه این شخصیت نمادین اضافه کنیم.

این اولین باری نیست که نام هوچلین را در کنار دنیای دی سی می‌شنویم. قبل از اینکه بن افلک برای ایفای نقش «بتمن» در فیلم سینمایی «بتمن علیه سوپرمن: طلوع عدالت» (Batman V Superman: Dawn of Justice) انتخاب شود، شایعاتی مبنی بر حضور هوچلین در نقش «بروس وین» وجود داشت. احتمالا هواداران سریال «تین ولف» معتقدند که نقش «بتمن» برای هوچلین مناسب‌تر است چرا که شخصیت وی در این سریال نیز همانند «بتمن» جنبه‌های تیره و تاریکی داشت، اما دیدن مهارت‌های بازیگری هوچلین در نقش «سوپرمن» نیز خالی از لطف نخواهد بود.

با وجود اینکه «سوپرمن» قرار است فقط در دو قسمت از سریال حضور پیدا کند، اگر هوچلین عملکرد خوبی در این نقش داشته باشد، ممکن است «سوپرمن» را به عنوان یکی از بازیگران اصلی سریال ببینیم. حتی شاید یک روز سریال مخصوص سوپرمن را نیز با حضور تایلر هوچلین ببینیم.

منبع: Screenrant

زوم کن و زون کن...
ما را در سایت زوم کن و زون کن دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار zoooom بازدید : 273 تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت: 2:26

شرکت سونی و استودیوی توهو از ساخت یک تجربه واقعیت مجازی برای روبرو شدن با گودزیلا خبر دادند. به منظور هر چه واقعی تر کردن این نسخه‌ی نمایشی در آن از اطلاعات استفاده شده در فیلم گودزیلا بهره گرفته شده است. با زومجی همراه باشید.

سرگرمی‌های الکترونیکی سونی ژاپن در آسیا و استودیوی توهو از Shin Godzilla Special Demo Contents (نام اولیه)، یک تجربه واقعیت مجازی مخصوص هدست پلی‌استیشن VR که در ۱۳ اکتبر (۲۲ مهر) برای مدت زمانی محدود در ژاپن از روی پلی‌استیشن استور قابل دانلود خواهد بود، رونمایی کردند.  

در این نسخه‌ی نمایشی گیمرها با یک گودزیلای ۱۱۸/۵ متری تماماً رایانه‌ای روبرو خواهند شد. به منظور درک بهتر گودزیلا با طعم مطبوع واقعیت مجازی برای پلی‌استیشن VR، در این بازی از داده‌های رایانه‌ای واقعی فیلم گودزیلا استفاده شده است.

آیا شما علاقه دارید در واقعیت مجازی با گودزیلا رو برو شوید؟ 

منبع: Gematsu

برای خواندن تمام مطالب مربوط به نمایشگاه E3 2016، به صفحه مخصوص این رویداد در وب‌سایت زومجی مراجعه کنید.

زوم کن و زون کن...
ما را در سایت زوم کن و زون کن دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار zoooom بازدید : 263 تاريخ : يکشنبه 30 خرداد 1395 ساعت: 23:45

در زمان اعلام تاریخ انتشار بسته‌ی الحاقی Bespin بازی Star Wars Battlefront، مشخص شد که علاوه بر شهر هوایی Bespin، شخصیت‌هایی نیز در این بسته حضور دارند. اکنون و در جریان نمایشگاه E3 2016 تریلر گیم‌پلی این بسته منتشر شده که شخصیت Dengar را نشان می‌دهد.

بازی Star Wars Battlefront نیز همانند خیلی از بازی‌های دیگر با ویژگی‌های جدیدی به نمایشگاه E3 2016 پا گذاشت. یکی از این چیزها بسته‌ی الحاقی جدید این بازی با نام Bespin است که همانطور که پیش‌تر در زومجی توضیحات کامل آن را مطالعه کردید، شهر هوایی Bespin را که الهام گرفته از شهری با همین نام در مجموعه‌ی جنگ ستارگان است، به بازی اضافه می‌کند. علاوه بر این شهر شخصیت‌های جدیدی نیز از جمله Dengar به واسطه‌ی این DLC به بازی اضافه می‌شوند. اکنون می‌توانید اولین تریلر گیم‌پلی این بسته با حضور Dengar را در زیر تماشا کنید:

دانلود ویدیو با رزولوشن SD360p  |  دانلود ویدیو با رزولوشن HD720p

پیش‌تر در زومجی خواندید که تجربه‌ی واقعیت مجازی برای بازی Star Wars Battlefront در جریان نمایشگاه E3 2016 برای هدست پلی‌استیشن VR معرفی شد. در مطلبی دیگر نیز خواندید که دنباله‌ی این بازی محبوب در حال ساخت است.

برای خواندن تمام مطالب مربوط به نمایشگاه E3 2016، به صفحه مخصوص این رویداد در وب‌سایت زومجی مراجعه کنید.

منبع: GameSpot

زوم کن و زون کن...
ما را در سایت زوم کن و زون کن دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار zoooom بازدید : 247 تاريخ : يکشنبه 30 خرداد 1395 ساعت: 23:45

استودیوی روگ اینیشیتیو (The Rogue Initiative) قرار است با مایکل بی، کارگردان مشهور هالیوودی که ساخت فیلم‌های سری Transformers را در کارنامه دارد، برای ساخت یک تجربه واقعیت مجازی با حال و هوای سینمایی همکاری کند. با زومجی در ادامه خبر همراه باشید.

کمپانی روگ اینیشیتیو در آغاز سال ۲۰۱۶ میلادی توسط پیت بلومل، تهیه کننده سابق سری بازی‌های Call of Duty، تاسیس شد. بلومل گفته این کمپانی قرار است محصولاتی با کیفیت برای تعداد زیادی از دستگاه‌های واقعیت مجازی خلق کند. حال قرار است مایکل بی،‌کارگردان مشهور هالیوودی، با همکاری این کمپانی یک اثر واقعیت مجازی با سبک سینمایی خلق کند. بلومل در این زمینه گفت:

از یک رابطه بلند مدت با جناب آقای مایکل بی بسیار خرسند هستم و برای کار کردن با وی شور و اشتیاق دارم. دیدن دیدگاه‌های وی در این تجربه عمیق بسیار شگفت انگیز است. ما همه برای کار کردن با این کارگردان قدرتمند سینما در زمینه اکشن شور و اشتیاق داریم.

روگ اینیشیتیو در حال حاضر چند پروژه معرفی نشده در دست ساخت دارد و قصد دارد آثارش را برای هدست‌های واقعیت مجازی پلی‌استیشن VR، آکیولس ریفت، HTC Vive و سامسونگ Gear VR عرضه کند.

منبع: Gamasutra

زوم کن و زون کن...
ما را در سایت زوم کن و زون کن دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار zoooom بازدید : 283 تاريخ : يکشنبه 30 خرداد 1395 ساعت: 23:45

در جریان نمایشگاه E3 2016 بود که پشتیبانی نسخه‌های کنسولی بازی Farming Simulator 17، محصول فوکوس هوم اینتراکتیو، از ماد رسما تایید شد. در این راستا تریلری نیز از این بازی منتشر شده که پیشنهاد می‌کنیم با زومجی همراه شده و آن را تماشا کنید.

به تازگی تریلری زیبا از بازی Farming Simulator 17 توسط دو استودیوی فوکوس هوم اینتراکتیو و جاینتس سافت‌ور منتشر شده که لذت یک بازی شبیه ساز کشاورزی را به تصویر می‌کشد. در این تریلر که می‌توانید در انتهای مطلب تماشا کنید، تجهیزات کشاورزی با برندهای جدیدی مانند Challenger ،Fendt ،Massey Ferguson و Valtra نمایش داده می‌شوند. قابل ذکر است که این بازی در هنگام انتشار بیش از ۶۰ برند مختلف و ۲۰۰ وسیله‌ی متفاوت برای کشاورزی را در خود خواهد داشت که در نوع خود بسیار جالب توجه است و می‌تواند ساعت‌ها علاقه‌مندان به این دست بازی‌ها را به خود مشغول کند. از جمله‌ی اطلاعات دیگری که از این بازی منتشر شده، امکان پشتیبانی از ماد در نسخه‌های کنسولی آن است که در نوع خود کم نظیر است. بازی Farming Simulator 17 پاییز امسال برای رایانه‌های شخصی و کنسول‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان منتشر خواهد شد.

دانلود ویدیو با رزولوشن SD360p  |  دانلود ویدیو با رزولوشن HD720p

برای خواندن تمام مطالب مربوط به نمایشگاه E3 2016، به صفحه مخصوص این رویداد در وب‌سایت زومجی مراجعه کنید.

منبع: DualShockers

زوم کن و زون کن...
ما را در سایت زوم کن و زون کن دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار zoooom بازدید : 257 تاريخ : يکشنبه 30 خرداد 1395 ساعت: 21:08

Overwatch جدید‌ترین بازی کمپانی بلیزارد است که چندی پیش برای ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی ویندوزی عرضه شد. حال قصد داریم این بازی را بررسی کرده و با نقاط ضعف و قوت آن آشنا شویم.

از همان روز‌های اولی که صنعت بازی‌های ویدیویی آغاز به کار کرد و مخصوصا طی چند سال اخیر، بازی‌های زیادی را شاهد بودیم که علی‌رغم داشتن گرافیک و جلوه‌های بصری عالی، هرگز نتوانستد به یک اثر موفق تبدیل شوند. دلیل این امر هم بدون شک به ضعف گیم‌پلی آن بازی‌ها مربوط می‌شد. چرا که قطعا در یک بازی ویدیویی، گیم‌پلی مهم‌ترین المان برای گیمر و چیزی است که بازی را از فیلم و سریال جدا می‌کند. به همین دلیل هم بازی‌های زیادی وجود دارند که علی‌رغم نداشتن المان‌های قوی دیگر مثل داستان یا گرافیک و فقط به لطف گیم‌پلی غنی، خود را در بین بازی‌های ویدیویی مطرح کرده‌اند.

بلیزارد (Blizzard Entertainment) یکی از کمپانی‌هایی است که همواره در بازی‌های خود اولویت اصلی را خلق یک گیم‌پلی عالی قرار داده است. نسخه‌های استراتژیک Warcraft در زمان خود بهترین و بالانس‌ترین گیم‌پلی را در بین بازی‌های استراتژیک داشتند و این امر در مورد سری StarCraft هم صدق می‌کند. یا به عنوان یک مثال بهتر، می‌توان به World of Warcraft اشاره کرد که با گذشت چندین سال از عرضه نسخه اولیه و با وجود اینکه این روز‌ها دیگر از لحاظ گرافیکی در برابر رقبا حرفی برای گفتن ندارد، هنوز هم افراد زیادی به دلیل همین گیم‌پلی غنی آن را بازی می‌کنند. این مسئله در مورد دیگر بازی‌های این کمپانی بزرگ هم صدق می‌کند گه آخرین نمونه آن‌ها Overwatch است. با اینکه این بازی اولین تجربه بلیزارد در سبک تیراندازی اول‌شخص است و به همین دلیل هم کمی در موفق بودن آن شک داشتم، ولی مشخص است که علی‌رغم نداشتن تجربه قبلی، بلیزارد به خوبی ویژگی‌هایی که می‌توانند باعث موفقیت یک بازی در این سبک شوند را بررسی کرده و تک تک آن‌ها را به خوبی در بازی خود پیاده کرده است.

بررسی بازی Overwatch

به عنوان یک تیراندازی اول‌شخص آنلاین، «وجود بالانس» در بازی و «توانایی‌محور بودن» آن بسیار مهم و حیاتی هستند و این دقیقا همان ویژگی است که در بازی‌های موفق هم‌سبک مثل Counter Strike یا Quake نیز به خوبی رعایت شده است. در Overwatch کلا شاهد ۲۱ قهرمان هستیم که هریک از آن‌ها از لحاظ ظاهری، شخصیتی و خصوصیات مبارزه‌ای با یکدیگر فرق دارند و در ۴ کلاس تانک، پشتیبان، مهاجم و مدافع دسته‌بندی می‌شوند. هر قهرمان دارای دو توانایی خاص است و یک توانایی «آلتیمت» (Ultimate) هم دارد که پس از مدتی شارژ می‌شود و بسیار قدرت‌مند است. با وجود تمام این تفاوت‌ها بین هیرو‌های بازی، سازندگان آن قدر هنرمندانه نقاط ضعف و قوت این قهرمان‌ها را پی‌ریزی کرده‌اند که هیچ یک از آن‌ها از ابتدا محکوم به شکست نیست و هیچکدام هم برتری خاصی نسبت به دیگری ندارد. این وسط تنها عاملی که می‌تواند تعیین‌کننده موفقیت یا شکست در نبرد‌ها باشد، همکاری تیمی و از آن مهم‌تر توانایی‌های گیمر است. همین مساله اصلی‌ترین نقطه قوت بازی و عاملی است که باعث می‌شود بتوان ساعت‌ها Overwatch را تجربه کرد، از آن لذت برد و هرگز حس نکرد که بازیکن رقیب، به دلیل استفاده از یک هیروی به خصوص، شانس بیشتری برای پیروزی دارد.

بررسی بازی Overwatch

نقطه قوت اصلی Overwatch سرگرم‌کننده بودن بازی است که باعث می‌شود هرگز از تجربه آن خسته نشوید

ویژگی مثبت بعدی که در Overwatch وجود دارد و بسیار هم لذت‌بخش است، سرگرم‌کننده و مفرح بودن بازی است. در Overwatch خبری از دنیای جدی و پر از خون و خونریزی Call of Duty و نمونه‌های مشابه نیست و همه چیز در یک دنیای فانتزی با شخصیت‌های فانتزی‌تر جریان دارد که نباید خیلی جدی گرفته شوند و باید فقط و فقط در دنیای بازی غرق شد و از آن لذت برد. پیشتر به بالانس بودن شخصیت‌ها اشاره کردیم و حال بد نیست نگاهی هم به نوع طراحی آن‌ها داشته باشیم که یکی دیگر از نقاط مثبت بازی است. از همان نگاه اول، چیزی که در قهرمانان بازی خودنمایی می‌کند، دقت و وسواس بالای سازندگان در خلق جزییات است. به همین دلیل هم طراحی قهرمان‌های بازی از یک نینجای ژاپنی (Genji) گرفته تا یک تانک متحرک که پرنده‌ای بر روی آن آشیانه کرده (Bastion)، بی‌نظیر و کاملا منحصر‌به‌فرد است و همین عامل باعث می‌شود تا خیلی زود عاشق این شخصیت‌ها شوید و از ساعاتی که با آن‌ها بازی می‌کنید، کاملا لذت ببرید.

بررسی بازی Overwatch

Bastion یکی از دوست داشتنی‌ترین قهرمانان بازی است

Overwatch دو حالت تک‌نفره و چندنفره دارد؛ با این حال حالت تک‌نفره بازی بیشتر با هدف آشنا کردن گیمر با مکانیزم‌های بازی طراحی شده و در آن می‌توانید همراه هم‌تیمی‌های خودتان با دشمنان کنترل شده توسط هوش مصنوعی مبارزه کنید. اصلی‌ترین قسمت بازی اما بخش چندنفره است که در آن شاهد ۴ حالت مختلف هستیم، با اینکه شاید این تعداد «کم» به نظر برسد، ولی بلیزارد سعی کرده بیشتر حالت‌هایی را در بازی بگنجاند که طرفداران این سبک از بازی‌ها علاقه زیادی به آن‌ها دارند و به همین دلیل هم هرگز حس تکراری بودن به گیمر دست نخواهد داد. همچنین تنوع بالای نقشه‌های بازی هم مزید علت می‌شود تا شاهد تنوع بسیار خوبی در اروواچ باشیم.

فهرمانان بازی با وجود تفاوت‌هایی که از حیث ظاهری و توانایی‌ها دارند، کاملا بالانس و متعادل طراحی شده‌اند

در مجموع ۱۲ نقشه در بازی گنجانده شده که هریک از آن‌ها براساس یک کشور خاص طراحی شده‌اند و امکان بازی در کشور‌هایی مثل ژاپن، انگلیس، مکزیک، مصر، یونان و چند مورد دیگر در بازی وجود دارد. ویژگی مثبت نقشه‌های بازی، طراحی بی‌نظیر آن‌ها است. نقشه‌ها بر اساس مناطق معروف هر کشور طراحی شده‌اند و برای مثال در نقشه مصر شاهد اهرام مشهور این کشور هستیم و در نقشه ژاپن ساختمان‌های معبد‌مانند این کشور خودنمایی می‌کنند. علاوه بر این طراحی هنری، در هر نقشه یک قطعه موسیقی متناسب با حال و هوای آن کشور به گوش می‌رسد که این موسیقی‌ها هم تنوع بسیار بالایی دارند و به همین دلیل می‌توان گفت که Overwatch از لحاظ صوتی هم یک بازی موفق است. صداگذاری قهرمانان و تکیه‌کلام‌های خاص هریک از آن‌ها، عامل دیگری است که به موفق بودن صداگذاری و جنبه‌های صوتی بازی کمک کرده است.

بررسی بازی Overwatch

پس از هر بار لول آپ شدن یکی از این جعبه‌ها دریافت می‌کنید که آیتم‌های باارزشی در آن وجود دارد

طراحی‌های هنری بازی بسیار عالی است و اجرای آن در نرخ ثابت ۶۰ فریم هم نقطه قوت بعد فنی بازی محسوب می‌شود

المان دیگری که در Overwatch عملکرد بسیار خوبی دارد، بخش گرافیکی بازی است. این قضیه هم در مورد گرافیک هنری و هم گرافیک فنی این اثر صدق می‌کند. از حیث فنی، بافت‌های بازی کیفیت بسیار خوبی دارند و از آن مهم‌تر، شاهد یک تجربه روان با نرخ ثابت ۶۰ فریم هستیم که برای یک بازی در این سبک امری ضروری است و اگر شاهد افت فریم بودیم، قطعا این مساله می‌توانست به تجربه بازی و ریتم آن ضربه بزند. ولی Overwatch حتی در شلوغ‌ترین صحنه‌ها هم با نرخ ثابت ۶۰ فریم اجرا می‌شود. از مباحث فنی که فاصله بگیریم، به گرافیک هنری این بازی می‌رسیم که در یک کلام عالی و ستودنی است. بلیزارد برای بازی سراغ یک گرافیک انیمیشنی رفته که هم واقعا زیبا اعمال شده است و هم کاملا مطابق با حال و هوای بازی است و در طراحی تک‌تک قسمت‌های این اثر از شخصیت‌ها گرفته تا محیط بازی، شاهد جلوه‌های هنری بسیار زیبایی هستیم.

یکی دیگر از نقاط مثبت بسیار مهم Overwatch، مخصوصا برای ما گیمر‌های ایرانی، سرورهای عالی بازی است. به جرأت می‌توان گفت که حتی با معمولی‌ترین اینترنتی که تصور کنید هم می‌توان Overwatch را بدون ذره‌ای تاخیر یا مشکل تجربه کرد و شخصا در چند روزی که بازی تجربه کردم، شاهد هیچ قطعی یا مشکل مشابه نبودم و سیستم پیدا کردن نبرد بازی هم بسیار سریع و عالی عمل می‌کند.

به عنوان کلام پایانی، می‌توان گفت که بلیزارد در خلق Overwatch به رسالت اصلی یک بازی ویدیویی یعنی «سرگرم‌کننده بودن» پایبند بوده است. محصول جدید این کمپانی از آن بازی‌هایی است که می‌توان برای مدت بسیار طولانی آن را تجربه کرد و هربار هم دقیقا مثل قبل از آن لذت برد. سیستم جوایز (لوت) بازی و آیتم‌هایی که به کمک آن‌ها می‌توان شخصیت‌ها را شخصی‌سازی کرد، یکی دیگر از عواملی است که تنوع زیادی به بازی می‌دهد و گیمر را تشویق به تجربه آن برای مدت طولانی می‌کند. تمام المان‌های Overwatch دقیقا همانند قطعات پازل به بهترین شکل ممکن کنار هم قرار گرفته‌اند و یک تجربه ناب را خلق کرده‌اند. در کل اگر دنبال یک بازی سرگرم‌کننده هستید و مخصوصا اگر دوستانی دارید که می‌توانید بازی را همراه با آن‌ها تجربه کنید، در خرید Overwatch لحظه‌ای شک نکنید و حداقل از سه ماه تابستان پیش رو با تجربه این بازی برای خودتان یک لذت غیرقابل وصف خلق کنید.

تهیه شده در زومجی

زومجی چگونه یک بازی را بررسی می‌کند؟

زوم کن و زون کن...
ما را در سایت زوم کن و زون کن دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار zoooom بازدید : 258 تاريخ : يکشنبه 30 خرداد 1395 ساعت: 21:08

در این مطلب قصد داریم بازی موبایل Hockey Stars را معرفی کنیم که توسط استودیو مینی‌کلیپ ساخته شده است. با زومجی همراه باشید.

ورزش‌هایی چون فوتبال، هاکی و بسکتبال قدرت آن را دارند تا سالانه میلیون‌ها طرفدار پرشور و هیجان را به پای تلویزیون‌ها یا استادیوم‌های بازی بکشانند. حقیقت آن است که بحث و رقابت بر سر این ورزش‌ها پایانی ندارد، باور نمی‌کنید؟ کافی است نگاهی به حواشی مسابقات جام اروپا امسال در سراسر دنیا داشته باشید. بنابراین به نظر می‌رسد که ساخت بازی‌هایی ویدیویی حول این ورزش‌ها ایده‌ای به شمار می‌رود که موفقیت آن از پیش تضمین شده است. برای درک بهتر، دو مجموعه بزرگ FIFA و PES را برای لحظه‌ای از نظر بگذرانید. اما شرایط و محدودیت‌های پلتفرمی چون موبایل این معادله را کمی بهم زده و نقش خلاقیت را پررنگ‌تر می‌کند. مینی‌کلیپ، برندی که آن را احتمالاً با ساخت بازی‌های تحت‌وب بی‌شمار می‌شناسید، با به کارگیری کمی خلاقیت و الگوبرداری به سراغ ورزش‌های نام برده رفته است. در واقع، Hockey Stars ادامه‌ راهی است که Soccer Stars آن را آغاز کرد.

Hockey Stars بازی

گیم‌پلی Hockey Stars تقریباً هیچ تفاوتی با بازی دیگر مینی‌کلیپ یعنی Soccer Stars ندارد. بازیکنان هر دو تیم به مانند توپ‌های گرد آبی و قرمزی هستند که با انگشت می‌توان آن‌ها را به این سو و آن سو هل داد. می‌توان گفت که مکانیزم بازی بیشتر به بیلیارد شباهت دارد. هر تیم باید به نوبت یکی از مهره‌ها و بازیکن‌های خود را به سمت توپ نشانه رود تا در نهایت به دروازه حریف منتهی شود. بارزترین تفاوت بین Hockey Stars با Soccer Stars نیز در آن است که بازی جدید مینی‌کلیپ به شما این امکان را می‌دهد که اگر توپ در فاصله نزدیک یکی از بازیکن‌ها قرار داشته باشد، مکان توپ را نیز با چرخش جهت بازیکن تغییر دهید. مسابقات بازی به صورت آنلاین برگزار می‌شود و برای شرکت در آن‌ها باید بسته به نوع تورنومنت، مقداری سکه را به عنوان ورودی بپردازید که در صورت برد بازی، دو برابر سکه گذاشته شده به شما باز خواهد گشت. Hockey Stars همچنین این اختیار را به شما می‌دهد که با دوستان خود به صورت مستقیم بازی کنید. در کنار بخش آنلاین، قسمتی تک نفره برای تمرین نیز وجود دارد که می‌توانید به صورت آفلاین روی یک تلفن همراه با دوستان خود به صورت حضوری بازی کرده و یا به مصاف هوش مصنوعی بروید. Hockey Stars همچنین تلاش‌ها و پیروزی‌های شما را بی‌پاداش نمی‌گذارد چرا که می‌توانید از سکه‌ها، پول و امتیازاتی که با بردن مسابقات و رسیدن به سطح جدید به دست می‌آورید، برای آزاد کردن ترکیب‌های جدید و یا تقویت قدرت پرتاب و نشانه‌گیری استفاده نمایید.

بازی موبایل Hockey Stars

Hockey Stars مانند بازی هم‌سبک و قبلی استودیو مینی‌کلیپ به شدت اعتیادآور و دل کندن از آن دشوار است. اگر از طرفداران بازی‌های آنلاین و رقابتی هستید، بهتر است فرصت را برای تجربه این بازی از دست ندهید.

دانلود از کافه بازار | دانلود از آیتونز

تهیه شده در زومجی

زوم کن و زون کن...
ما را در سایت زوم کن و زون کن دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار zoooom بازدید : 209 تاريخ : يکشنبه 30 خرداد 1395 ساعت: 21:08

پس از نمایش گیم‌پلی بازی Final Fantasy XV در جریان کنفرانس مایکروسافت در نمایشگاه E3 2016، مشخص شده که بازیکنان در این بازی امکان متوقف کردن نبردها را خواهند داشت تا در این بین فکر کرده و تصمیم بگیرند. برای اطلاع از جزییات خبر با زومجی همراه باشید.

کمپانی اسکوئر انیکس به تازگی اعلام کرده که بازی Final Fantasy XV در بخش نبردها دیگر بصورت زمان حال (Real Time) نیست و امکان متوقف کردن (Pause) به آنها اضافه شده است. این قابلیت به بازیکنان این امکان را می‌دهد که در بین نبردها فکر کرده و تصمیم درست را اتخاذ کنند. این گزینه، جنبه‌ی ژاپنی بودن سبک نقش آفرینی بازی را بیشتر می‌کند . هاجیمه تاباتا، کارگردان این بازی، به تازگی بیان کرده که بازخوردهای زیادی از طرف کاربران به ما رسیده و سختی نبردها در حالت Real Time یا عدم علاقه‌ی آنان به این سبک را نشان می‌دهد. به همین دلیل نیز کمپانی Square Enix به فکر تغییر این رویه افتاده است که به نظر مفید واقع خواهد شد.

این قابلیت که در قالب یک گزینه (Option) به بازی اضافه خواهد شد، به بازیکن این امکان را می‌دهد تا با متوقف کردن نبردها، بر روی حرکات قبلی و بعدی خود بیشتر تفکر کرده و تصمیم درست را اتخاذ کند. روند کار نیز بدین صورت است که اگر شما این گزینه را فعال کرده باشید، به محض اینکه دیگر دکمه‌ای را فشار ندهید، بازی متوقف خواهد شد. البته این قابلیت محدودیتی نیز دارد، بطوری که پس از متوقف شدن نبردها، زمان‌سنجی شروع به صفر شدن می‌کند تا زمان باقی مانده را به شما نشان دهد.

منبع: GameSpot

زوم کن و زون کن...
ما را در سایت زوم کن و زون کن دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار zoooom بازدید : 203 تاريخ : يکشنبه 30 خرداد 1395 ساعت: 13:04

در جریان کنفرانس بتسدا در نمایشگاه E3 2016 بود که بازی Elder Scrolls Online معرفی شد و همه‌ی طرفداران را مجددا به دنیای این بازی فراخواند. در جدیدترین اخبار این بازی مشخص شده که بزودی امکانات و محتوای بیشتری در قالب بسته‌های الحاقی برای آن منتشر خواهد شد.

بازی محبوب Elder Scrolls Online بزودی در قالب بسته‌ی الحاقی جدید سیاه‌چاله و امکانات بیشتری برای شخصی سازی و هاوسینگ (Housing) دریافت خواهد کرد و نسخه‌ی معرفی شده در نمایشگاه E3 2016 را بسیار کامل‌تر و جذاب‌تر خواهد کرد. Matt Firor، کارگردان بازی، در این راستا در گفتگو با وب‌سایت IGN اینطور گفت که در کنار فراهم شدن امکان شخصی سازی شخصیت‌ها در آرایشگاه، بسته‌ی افزایشی دیگری به نام Argonian Dungeon برای اضافه کردن سیاه‌چاله‌های جدید، در ماه آگوست به بازی اضافه خواهد شد و همچنین قابلیت پر طرفدار و پر درخواست هاوسینگ بازیکنان نیز در چهارماهه‌ی اول سال بعدی میلادی در دسترس خواهد بود. از جمله‌ی سایر اقداماتی که استودیوی سازنده‌ی این بازی یعنی Zenimax در کنفرانس Bethesda انجام داد، معرفی بروز رسانی One Tamriel و خبر انتشار بسته‌ی الحاقی Dark Brotherhood برای نسخه‌های کنسولی این بازی زیبا بود.

وی همچنین گفت که این استودیو به دنبال این هدف است که بسته‌های الحاقی کوچک‌تر و بیشتری بسازد تا بتواند بازیکنان را بیشتر و بهتر تامین کند و با انتشار این DLC ها بطور متناوب، تقریبا حالتی شبیه به حالت اپیزودیک را در این بازی به وجود آورد. ادامه‌ی صحبت‌های وی را در زیر مشاهده می‌کنید:

در این روش دیگر خبری از بازیکنان و بازی سخت و هاردکور نیست، که مثلا شما مجبور باشید نزدیک به شش ماه بازی کنید و سپس از آن خسته شده و خارج شوید. خیلی جالب است که نحوه‌ی تغییر روال بازی را با این هدف جدید ببینید. دیگر خبری از بازی طولانی نیست. در عوض بازیکنان بسیاری وجود خواهند داشت که هر یک پس از بازی به مدت دو یا سه هفته و پس از رسیدن به یک هدف یا منطقه‌ای خاص، بازی را کنار گذاشته و مجددا پس از دو ماه بازگشته و همین روال را ادامه می‌دهند. چون که دیگر بازیکنان تحت فشار زمان نیستند که مجبور باشند تمامی این مراحل و اهداف را به یکباره به اتمام برسانند. ایده‌ی ما برای خلق این‌چنین بسته‌هایی باعث این مزیت و تامین بازیکنان خواهد شد. بسته‌هایی که کوچک‌تر و بیشتر بوده و دارای داستان‌ها و مراحلی مرتبط به هم هستند.

پیش‌تر و در جریان نمایشگاه E3 2016 در زومجی خواندید که بروز رسانی جدید بازی Elder Scrolls Online امکان جستجو در جهان را به بازیکن می‌دهد و در مطلبی دیگر نیز تریلر بخش داستانی بازی The Elder Scrolls: Legends را مشاهده کردید.

منبع: IGN

زوم کن و زون کن...
ما را در سایت زوم کن و زون کن دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار zoooom بازدید : 238 تاريخ : يکشنبه 30 خرداد 1395 ساعت: 12:01

کمپانی الکترونیک آرتز امسال بر خلاف رویه همیشگی خود، کنفرانسش را نه در جریان نمایشگاه E3 2016 که به صورت مستقل و با نام EA Play برگزار کرد. حال قصد داریم نگاهی تحلیلی به این کنفرانس داشته باشیم. با زومجی همراه باشید.

الکترونیک آرتز به عنوان یکی از بزرگ‌ترین کمپانی‌های صنعت بازیسازی، هر ساله با دست پر پا به نمایشگاه E3 می‌گذارد و نمایش جذابی ارائه می‌دهد. ولی EA امسال تصمیم گرفت تا تغییراتی اساسی در کنفرانس خود اعمال کند و راهش را از نمایشگاه E3 2016 جدا کرد. در عوض، الکترونیک آرتز رویدادی با نام EA Play را به صورت همزمان در دو شهر لس آنجلس و لندن برگزار کرد و اندرو ویلسون و پیتر مور به ترتیب در این شهر‌ها به معرفی جدید‌ترین محصولات کمپانی پرداختند. اگر واقع‌گرا باشیم، کنفرانس EA را می‌توان یک نمایش «ضعیف» قلمداد کرد یا در خوش‌بینانه‌ترین حالت، سطح آن را می‌توان کاملا «معمولی» دانست.

دلیل این امر، سطح انتظاراتی بود که پیش از کنفرانس از EA Play داشتیم. الکترونیک آرتز با یک لاین آپ قوی پا به این کنفرانس می‌گذاشت و بازی‌هایی مثل Titanfall 2، Battlefield 1، نسخه‌های جدید Star Wars، بازی‌های ورزشی کمپانی مثل Fifa 17 و Madden NFL 17 و در نهایت Mass Effect: Andromeda کاملا منابع اولیه برای ارائه یک نمایش عالی را در اختیار EA گذاشته بودند.

تایتان فال ۲

Titanfall یکی از مفرح‌ترین بازی‌های تیراندازی اول‌شخص چندنفره سال‌های اخیر بود؛ EA کنفرانس خود را با نمایش دو ویدیو جذاب از گیم‌پلی نسخه دوم این بازی شروع کرد تا در همان ابتدای راه حسابی امیدوارمان کند و علاوه بر آن، تاریخ انتشار Titanfall 2 نیز رسما مشخص شد. ولی دقیقا همانند غلت خوردن یک سنگ از بالای یک کوه به سمت دره، کنفرانس EA Play کم‌کم شیب نزولی پیدا کرد و شاهد افت کیفیت آن در ادامه راه بودیم. نمایش کوتاه Madden NFL 17 و پس از آن حضور بازیکنان حرفه‌ای این بازی و توضیحات مور در مورد رقابت‌هایی که قرار است برای بازی برگزار شوند، در یک کلام «کسل‌کننده» بود. تازه پس از این صحبت‌ها وقتی که نوبت به Mass Effect: Andromeda رسید، حسابی خوشحال شدیم که بالاخره قرار است نمایشی از گیم‌پلی این بازی تماشا کنیم که یک سال از معرفی آن می‌گذرد و قطعا باید به سطحی رسیده باشد  که سازندگان بتوانند روند بازی را نشان‌مان بدهند.

ولی خب متاسفانه این اتفاق رخ نداد و نه تنها خبری از گیم‌پلی بازی نبود، بلکه تریلر سینمایی نمایش داده شده هم چیزی نبود که بتواند طرفداران قدیمی سری مس افکت و ماجراجویی‌هایی فرمانده شپرد را به نسخه جدید بازی امیدوار کند. Play to Give طرح جدیدی است که الکترونیک آرتز در یک سری از بازی‌های خود اجرا خواهد کرد و به موجب آن گیمر‌ها با انجام یک سری کار‌های خاص مثل تمام کردن ماموریت‌ها در بتلفیلد یا قهرمانی در یک کاپ در حالت Ultimate Team، نه تنها خود جوایز ارزشمندی دریافت خواهند کرد بلکه باعث می‌شوند تا EA به طرح‌های خیرخواهانه‌ای مثل تجهیز مدارس و چند مورد دیگر کمک کند.

فیفا ۱۷

سری فیفا، همواره درخشان‌ترین نمایش‌ها را در کنفرانس‌های EA به خود اختصاص می‌دهند و امسال هم به نظر می‌رسید که EA قصد داشت تا با ارائه نمایشی کوتاه از دیگر بازی‌های خود، خیلی سریع به سراغ معرفی FIFA 17 برود که انصافا هم نمایش بسیار خوبی از آن شاهد بودیم. NBA 2K16 بنیان‌گذار بخش داستانی در بازی‌های ورزشی بود و همین حالت بازی هم محبوبیت خاصی بین طرفداران پیدا کرد. حال EA هم حالتی مشابه را در فیفا ۱۷ پیاده کرده و قرار است در نقش «الکس هانتر» وارد یک ماجراجویی فوتبالی در لیگ برتر انگلیس شویم و به عنوان یک بازیکن و استعداد جوان به یکی از تیم‌های این لیگ پیوسته و زندگی یک فوتبالیست را در داخل و خارج از زمین فوتبال دنبال کنیم.

الکترونیک آرتز این بخش از FIFA 17 را با نمایش یک تریلر طولانی معرفی کرد و علاوه بر آن شاهد حضور شخصی الکس هانتر نیز در مراسم بودیم. ولی این کمپانی حتی به نمایش بخش داستانی که با نام «Jouey» شناخته می‌شود نیز قناعت نکرد و شاهد معرفی یک ویژگی جذاب دیگر یعنی حضور «مربیان واقعی» نیز در بازی بودیم. قطعا دیدن مربیان بزرگی چون آرسن ونگر، یورگن کلوپ، پپ گواردیولا و خوزه مورینیو در کنار زمین کمک شایانی به واقعی‌تر بودن نسخه جدید فیفا خواهد کرد. پس از این نمایش و معرفی ویژگی‌ها، شاهد حضور هرچند کوتاه خوزه مورینیو در کنار پیتر مور بودیم که می‌توان آن را سورپرایز کنفرانس EA Play نامید و این حضور نه تنها در محافل مرتبط با بازی‌های ویدیویی، که در سایت‌ها ورزشی هم سر و صدای زیادی کرد.

فیفا ۱۷

همان‌طور که پیش‌تر هم اشاره کردیم، نمایش فیفا نقطه اوج کنفرانس EA Play بود و به همین دلیل علاوه بر معرفی دو ویژگی مذکور، ویدیویی هم از گیم‌پلی این بازی نمایش داده شد که به لطف موتور «فراست بایت» تغییرات زیادی نسبت به نسخه‌های قبلی داشته و بیشتر به سمت واقعی‌تر بودن رفته است. معرفی بازی Unravel در کنفراس سال گذشته EA در E3 2015، یکی از سورپرایز‌های الکترونیک آرتز بود. با اینکه انتظار داشتیم بخشی از کنفرانس EA Play این کمپانی امسال به نسخه دوم این بازی اختصاص داده شود، ولی EA ترجیح داد تا به جای آن از یک پروژه بسیار جالب به نام EA Originals رونمایی کند. الکترونیک آرتز با راه‌اندازی این پروژه، قصد دارد تا از بازیسازان مستقل و کوچک حمایت کند و دقیقا همان کاری را که در مورد استودیو کلدوود اینتراکتیو (Coldwood Interactive)، سازنده Unravel انجام داد این بار در سطح گسترده‌تری برای بازیسازان کوچک تکرار کند تا آن‌ها تحت حمایت EA، بتوانند بازی‌های خود را ساخته و منتشر کنند.

اولین بازی که به عنوان بخشی از این پروژه ساخته خواهد شد، Fe نام دارد که وظیفه ساخت آن برعهده یک استودیو سوئدی کوچک به نام زوینک (Zoink Games) است. نمایش گیم‌پلی بازی این وعده را می‌دهد که دوباره قرار است با یک بازی مستقل متفاوت با طراحی‌های هنری جذاب روبرو شویم. قبل از شروع EA Play، در انتظارات‌مان گفتیم که چند بازی Star Wars توسط استودیو‌های مختلف مرتبط با EA مثل ریسپاون (Respawn) و ویسرال گیمز (Visceral Games) ساخته می‌شود و این کنفرانس بهترین مکان برای رونمایی حداقل از بازی ساخته شده توسط ویسرال گیمز است که زمان زیادی هم از معرفی آن می‌گذرد. به همین دلیل هم زمانی که نام «جنگ ستارگان» بر روی پرده نمایش سالن ثبت شد، نفس‌ها را در سینه حبس کردیم تا شاید شاهد معرفی نسخه جدید این مجموعه باشیم. ولی نه تنها چنین اتفاقی رخ نداد، بلکه فقط شاهد یک ویدیو از پشت صحنه ساخت نسخه‌های مختلف این سری توسط استودیو‌های مذکور بودیم که فاصله زیادی از انتظارات‌مان داشت.

بتلفیلد ۱

آخرین بخش از کنفرانس EA Play هم به نمایش بازی Battlefield 1 اختصاص داشت و شاهد یک تریلر جذاب از گیم‌پلی بخش تک‌نفره بازی بودیم؛ تریلری بسیار خوش‌ساخت که به استناد آن شاهد یک بخش داستانی عالی در بازی خواهیم بود که کاملا می‌تواند حس و حال نبرد‌های خشن جنگ جهانی اول را منتقل کند. نمایش این بازی یکی دیگر از نقاط قوت کنفرانس EA Play بود.

در حالت کلی، می‌توان گفت که کنفرانس EA Play یک نمایش سینوسی از الکترونیک آرتز بود. بازی‌هایی مثل Titanfall 2، FIFA 17 و Battlefield 1 به شکلی بسیار عالی نمایش داده شدند و در نقطه مقابل شاهد نمایش نا‌امید‌کننده‌ای از Mass Effect: Andromeda و نسخه‌های جدید جنگ ستارگان بودیم. معرفی پروژه EA Original و حمایت از بازی‌های مستقل را هم می‌توان سورپرایز امسال EA دانست که می‌توان امیدوار بود به عنوان خروجی آن، شاهد بازی‌هایی باشیم که همانند Unravel به لطف حمایت‌های EA به آثاری بسیار موفق تبدیل می‌شوند.

تهیه شده در زومجی

زوم کن و زون کن...
ما را در سایت زوم کن و زون کن دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار zoooom بازدید : 236 تاريخ : يکشنبه 30 خرداد 1395 ساعت: 9:43

در جریان کنفرانس نینتندو در نمایشگاه E3 2016 بازی جدید ماریو با نام Mario Party: Star Rush توسط این کمپانی معرفی و اعلام شد که امسال برای کنسول نینتندو 3DS منتشر خواهد شد. برای دیدن تریلر این بازی با زومجی همراه باشید.

در جریان رویداد Treehouse کمپانی نینتندو در نمایشگاه E3 2016 بود که بازی جدید شخصیت دوست داشتنی ماریو با نام Mario Party: Star Rush معرفی شد. یکی از حالت‌های این بازی به حداکثر ۴ بازیکن امکان کنترل و بازی با شخصیت‌های موسوم به Toad را می‌دهد و در راه رسیدن به هدف و پیشرفت در بازی می‌توانید شخصیت‌های دوست داشتنی مانند Mario ،Yoshi و Rosalina را به عنوان هم تیمی داشته باشید. این حالت که Toad Scramble نام دارد، همچنین به بازیکنان این امکان را می‌دهد تا بین حالت مردن و حرکت کردن، بصورت همزمان چرخش و جابه‌جایی داشته باشند. در این راه نیز شخصیت‌های ماریو به شما کمک می‌کنند تا با گذر از رویدادها در نهایت به رئیس (Boss) برسید. هر مرحله و دنیا در این بازی شخصیت بد مختص به خود را دارد و شما مختار هستید که بر سر شکست دادن آن شخصیت با سایر بازیکنان به رقابت بپردازید یا با آنان همکاری کنید. تریلر این بازی را در زیر مشاهده می‌کنید:

دانلود ویدیو با رزولوشن SD360p  |  دانلود ویدیو با رزولوشن HD720p

بازی Mario Party: Star Rush در تاریخ ۱۴ آبان ماه سال جاری (۴ ماه نوامبر) برای کنسول نینتندو 3DS منتشر خواهد شد. نینتندو همچنین بازی پیش‌تر معرفی شده‌ی Paper Mario: Color Splash را نیز در نمایشگاه E3 2016 به نمایش درآورد. پیش‌تر در زومجی خواندید که فروش جهانی بازی Super Mario Maker از مرز ۳/۵ میلیون نسخه عبورکرد.

برای خواندن تمام مطالب مربوط به نمایشگاه E3 2016، به صفحه مخصوص این رویداد در وب‌سایت زومجی مراجعه کنید.

منبع: GameSpot

زوم کن و زون کن...
ما را در سایت زوم کن و زون کن دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار zoooom بازدید : 214 تاريخ : يکشنبه 30 خرداد 1395 ساعت: 9:43

با اتمام نمایشگاه E3 2016، اگر بدنبال چند بازی جدید اوریجینال برای رفع عطش انتظار طولانی بازی‌های آینده هستید، اکنون فرصت مناسبی برای خریداری چند بازی -با تخفیف- از فروشگاه استیم است. در ادامه با زومجی همراه باشید.

طبق اعلام پی‌پال برروی توئیتر رسمی کمپانی، فروش تابستانه استیم از ۲۳ ژوئن ۲۰۱۶ (۳ تیر۱۳۹۵) آغاز می‌شود. این تاریخ با جزئیات لو رفته در ماه گذشته در وب‌سایت ردیت هماهنگی دارد. با این حساب، سریال لو رفتن دقیق تاریخ رویداد‌های استیم برروی صفحه‌ی ردیت MrFreemanBBQ به قوت خود ادامه دارد. این کاربردر پائیز سال گذشته نیز تاریخ دقیق آغاز فروش پائیزی استیم را فاش کرده بود.

به گزارش منبع، فروش تابستانه استیم از روز ۲۳ ژوئن (۳ تیر) ساعت ۲۱:۴۵ به وقت ایران آغاز و تا روز ۴ جولای (۱۴ تیر) ساعت ۲۱:۳۰ به وقت ایران ادامه خواهد داشت. به این ترتیب، روز پایان فروش تابستانه استیم با روز استقلال ایالات متحده مصادف شده است.

فروش تابستانه سال گذشته در تاریخ مابین ۱۱ تا ۲۱ ژوئن (۲۲ خرداد تا ۱ تیر) آغاز و پایان یافته بود. ولو برای جذابیت هرچه بیشتر فروش تابستانه یک بازی کلیکی اضافه را با نام Monster منتشر کرده بود. در این بازی،‌ بازیکنان با همکاری یکدیگر هیولاها را با کلیک برروی آنها از بین می‌بردند تا در نتیجه با شرکت هرچه بیشتر بازیکنان برخی از کارت‌های تجاری استیم جهت ارائه تخفیفات بیشتر برای همگان، آزاد شود. در حال حاضر مشخص نیست که ولو چه برنامه تازه‌ای را برای ارائه نسخه‌ای مشابه از رویداد Steam Monster Summer را داشته باشد.

با انتشار جزئیات تازه ما آن را در زومجی با شما به اشتراک خواهیم گذاشت.

منبع: Gamespot

زوم کن و زون کن...
ما را در سایت زوم کن و زون کن دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار zoooom بازدید : 212 تاريخ : يکشنبه 30 خرداد 1395 ساعت: 9:43

کمتر از یک هفته تا اکران فیلم روز استقلال: تجدید حیات (Independence Day: Resurgence) بیشتر باقی نمانده است، در همین رابطه کمپانی فاکس قرن بیستم دو کلیپ جدید از این فیلم منتشر کرده است. در ادامه با زومجی همراه باشید.

۲۰ سال از اکران فیلم روز استقلال (Independence Day) می‌گذرد، اما سرانجام هفته آینده  ادامه این فیلم یعنی Independence Day: Resurgence اکران خواهد شد. دو کلیپ جدید از ادامه این فیلم علمی‌ تخیلی که در دهه ۹۰ میلادی اکران شد، بتازگی منتشر شده است. شما در ادامه می‌توانید این دو کلیپ را تماشا کنید:

دانلود ویدیو با رزولوشن SD360p  |  دانلود ویدیو با رزولوشن HD720p

دانلود ویدیو با رزولوشن SD360p  |  دانلود ویدیو با رزولوشن HD720p

کارگردان فیلم Independence Day: Resurgence همانند فیلم اول  رولند امریش خواهد بود و  ستارگانی همچون جف گلدبلوم، ویویکا ای فاکس، برنت اسپینر و بیل پولمن دوباره به نقش‌هایشان در فیلم جدید بازگشته‌اند. همچنین هنرپیشگان جدیدی مانند لیام همسورث، مایکا مونرو، شارلوت گینزبورگ و ویلیام فیکنر در این فیلم حضور دارند.

در یک مصاحبه با امپایر، امریش فاش ساخت که برنامه اصلیش برای فیلم این بود که پلات را در مسیری با اکشن کمتر پیش ببرد. او می‌گوید:

پس از حادثه ۹/۱۱ (۱۱ سپتامبر) من و دین [دلوین، فیلمنامه‌نویس] می‌خواستیم فیلمی در ارتباط با صلح بسازیم و آن [برنامه] جواب نداد. هنوز هم بخشی از عناصر آن در فیلم جدید وجود دارند، اما نسخه قبلی فقط در مورد همان [صلح] بود. ما به بیگانگان شلیک می‌کنیم و آن‌ها به طور تصادفی سقوط می‌کنند و آن‌ها در پایان فیلم در محوطه کاخ سفید فرود می‌آیند و می‌گویند: «ما برای صلح آمده‌ایم»، که قرار بود در آن نسخه باشد. این فقط یک ایده بیش از حد ضعیف بود و ما واقعا نمی‌خواستیم آن را انجام بدهیم. این ایده دیگر آن حس روز استقلال را ندارد. تنها سفینه‌ فضایی نابود می‌شد!

فیلم Independence Day: Resurgence در تاریخ ۲۴ ژوئن ۲۰۱۶ (۳۱ خرداد ۱۳۹۵) اکران خواهد شد.

منبع: GameSpot

زوم کن و زون کن...
ما را در سایت زوم کن و زون کن دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار zoooom بازدید : 238 تاريخ : شنبه 29 خرداد 1395 ساعت: 17:53

سایت گیم اسپات با دعوت از ایساک تورس، ویدیویی طولانی از گیم‌پلی شخصیت جنرال رم (General Raam) را در بازی Killer Instinct به اشتراک گذاشته است. این شخصیت اکنون در دسترس علاقمندان برای دانلود قرار دارد. در ادامه با زومجی همراه باشید.

مطلب مرتبط

مایکروسافت امسال در جریان کنفرانس مطبوعاتی خود در E3 2016 خبر غافگیر کننده و بزرگی را برای طرفداران مجموعه Gears of War‌ به همراه داشت. این شرکت با نمایش ویدیویی هیجان‌انگیز از حضور شخصیت General Raam در بازی مبارزه‌ای Killer Instinct خبر داد. نکته مهم اضافه شدن رایگان این شخصیت به بازی در هفته‌ی جاری است.

ایساک تورس از استودیوی آیرن گلکسی (Iron Galaxy) در این ویدیو ۱۸ دقیقه‌ای به قابلیت‌های مختلف جنرال رم، رهبر نظامی ارتش لوکاس‌ها  از جمله استفاده از تیغه بی‌رحمانه برای حمله به حریف و همچنین استفاده از گروه Kryll برای حمله و دفاع اشاره می‌کند:

دانلود ویدیو با رزولوشن SD 360p | دانلود ویدیو با رزولوشنHD 720p

فصل سوم بازی Killer Instinct اکنون در قالب برنامه Xbox Play Anywhere برروی ایکس‌باکس وان ورایانه‌های شخصی ویندوز 10 در دسترس قرار دارد.

برای خواندن تمام مطالب مربوط به نمایشگاه، به صفحه اختصاصی نمایشگاه E3 2016 مراجعه کنید.

منبع: Gamespot

زوم کن و زون کن...
ما را در سایت زوم کن و زون کن دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار zoooom بازدید : 213 تاريخ : شنبه 29 خرداد 1395 ساعت: 17:53

بدون شک بازی Battlefield 1، شاهکار دایس جزو مورد انتظارترین بازی‌های سال جاری میلادی است و می‌تواند علاقه‌مندان به این سری را تا چند سال سیراب کند. به تازگی برخی از جزییات نقشه‌های این بازی مشخص شده است که پیشنهاد می‌کنیم با زومجی همراه شده و از آنها مطلع شوید.

به دنبال انتشار تریلرهای جذاب بازی Battlefield 1، که در جریان کنفرانس الکترونیک آرتز در نمایشگاه E3 2016 منتشر شدند، اکنون جزییات نقشه‌های بخش چندنفره‌ی این بازی جذاب توسط وب‌سایت رسمی این بازی منتشر شده‌اند. در لیست نقشه‌های این بازی در حال حاضر ۴ نقشه دیده می‌شود که همگی در اروپا و مربوط به جبهه‌ی اروپایی جنگ جهانی اول هستند و از فرانسه تا ایتالیا را شامل می‌شوند. اولین نقشه از این لیست که Amiens نام دارد، در شهری در فرانسه به همین نام جریان دارد و در میان هجوم آلمانی‌ها می‌سوزد. در این شهر می‌توان کوچه‌های تخریب شده، ساختمان‌هایی مانند دادگاه و همچنین ریل راه‌آهن را مشاهده کرد که نقش بسیار حیاتی برای هر دو طرف درگیر دارند و می‌توانند به مکان‌های کلیدی برای پیروزی تبدیل شوند. قطاری که در شهر وجود دارد و می‌توانید در تصاویر میانه‌ی مطلب آن را مشاهده کنید، ظاهرا در مرکز شهر قرار دارد و چیزی جدای از گروه وسایل جدیدی موسوم به «Behemoth»، که می‌توانند توسط بازیکنان کنترل شوند، است.

بازی Battlefield 1

نقشه‌ی دیگر که St. Quentin Scar نام دارد شما را به جبهه‌ی شمالی فرانسه و به بخشی از نبرد سهمگین و وسیع Kaiser می‌برد. در این نبرد، ارتش آلمان در تلاش است به هر قیمتی که شده خطوط دفاعی انگلستان را در هم بکوبد. بازیکنان در این نقشه می‌بایستی سعی کنند در سنگرهای مستحکم و دفاعی یکدیگر نفوذ کرده و خود را به آن سوی آن برسانند. اولین کسی باشید که این استحکامات دفاعی را دور زده و به روستان دست نخورده‌ی Travecy می‌رسد.

سومین نقشه‌ی این لیست که Monte Grappa نام دارد شما را به ارتفاعات کوه‌های آلپِ مُشرف به کشور ایتالیا و شهر ونیز می‌برد. جایی که زِپِلین‌ها (کشتی‌های هوایی) و هواپیماهای دوباله در آسمان گشت می‌زنند و ارتش ایتالیا بر روی زمین به مصاف امپراطوری اتریش-مجارستان می‌رود. بر روی این کوه‌ها دژهای مستحکمی وجود دارند که باید به هر قیمتی اشغال شوند تا بتوان از توپ‌های تعبیه شده در آنان برای جلوگیری از پیشرفت نیروی زمینی دشمن استفاده کرد و مانع از برتری آنان شد.

و آخرین نقشه‌ی تاکنون معرفی شده نیز که Empire’s Edge نام دارد بازیکن را به روستایی ساحلی و نظامی و با استحکامات دفاعی در کرانه‌ی دریای مدیترانه می‌برد که توسط آتش بی‌پایان کشتی‌های جنگی در حال زیر و رو شدن است. در این نقشه می‌توان ترکیب فوق‌العاده‌ای از نیروها و نبردهای زمینی و دریایی را تجربه کرد که در نوع خود بی نظیر است. این بازی در تاریخ ۳۰ مهر ماه ۱۳۹۵ (۲۱ اکتبر ۲۰۱۶) برای رایانه‌های شخصی و کنسول‌های ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 منتشر خواهد شد. پیش‌تر در زومجی و در جریان نمایشگاه E3 2016 خواندید که کاربران ایکس‌باکس وان بازی Battlefield 1 این بازی را زودتر تجربه می‌کنند و در مطلبی دیگر نیز تصاویر مفهومی این بازی را مشاهده کردید. همچنین در سه مطلب جذاب نیز تریلر گیم‌پلی این بازی را بصورت کلی، در قالب سرباز تک‌تیر انداز و با محوریت هواپیما و تانک مشاهده کردید.

منبع: DualShockers

زوم کن و زون کن...
ما را در سایت زوم کن و زون کن دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار zoooom بازدید : 244 تاريخ : شنبه 29 خرداد 1395 ساعت: 17:53

کنفرانس‌های نمایشگاه E3 2016 هم با همه خوبی‌ها و بدی‌هایشان به پایان رسیدند و لحظات جذابی را برای طرفداران رقم زدند. مورد شاخصی که در این کنفرانس‌ها دیده می‌شد، رونمایی از برخی بازی‌ها برای اولین بار بود. در این مقاله با زومجی همراه باشید تا مروری بر این بازی‌ها داشته باشیم.

کمپانی‌های متعددی در نمایشگاه E3 امسال کنفرانس مطبوعاتی برگزار کردند. ما در زومجی تلاش کردیم با پوشش مستقیم ویدیویی و البته انتشار اخبار در سریع‌ترین زمان ممکن، این نمایشگاه را به بهترین شکل ممکن پوشش دهیم. پس از پایان این نمایشگاه وقتی که مروری بر کنفرانس‌ها داشتیم، شاهد حضور سیلی از بازی‌های جدیدی بودیم که برخی از آن‌ها آن‌چنان بزرگ نبودند؛ اما برخی دیگر به معنای واقعی کلمه موفق شدند سالن کنفرانس را منفجر کنند! البته در میان این بازی‌ها، تعداد IPهای جدید انگشت‌شمار بودند. اما از طرفی، نسخه‌های جدید بازی‌ها حسابی گل کاشتند و ما شاهد حضور نسخه جدید بسیاری از بازی‌ها بودیم. الکترونیک آرتز، بتسدا، یوبیسافت، مایکروسافت و سونی نمایش‌های جذابی را برای طرفداران رقم زدند و ما ازمیان کنفرانس‌های آنان، بازی‌های جدید معرفی شده را استخراج کردیم؛ از بازی جدید کوجیما گرفته تا بازی‌هایی که برای واقعیت مجازی معرفی شدند.

«توجه: در این مقاله، رتبه‌بندی خاصی برای بازی‌ها در نظر گرفته نشده است»

Sample - Death Stranding

۱) Death Stranding

در جریان برگزاری کنفرانس مطبوعاتی سونی در E3 2016 هیدئو کوجیما، بازیساز افسانه‌ای و خالق مجموعه محبوب و ریشه‌داری همچون Metal Gear، روی سن آمد و به معرفی بازی جدید و بسیار عجیب خود پرداخت. طبق اطلاعات منتشر شده، شخصیت اصلی بازی جدید کوجیما – که Death Stranding نام گرفته – بازیگر مشهور سریال مردگان متحرک، یعنی نورمن ریداس، است. در تریلر کوتاه به نمایش در‌آمده از بازی، اطلاعات چندانی به دست نمی‌آید و فقط نورمن را می‌بینیم که بلند شده و به دوردست خیره می‌شود. کوجیما تا قبل از معرفی این بازی گفته بود که مردم در ابتدا، خیلی به این بازی تمایل نشان نخواهند داد اما پس از چند ساعت تجربه، در آن غرق خواهند شد. باید منتظر ماند و دید که پروژه جدید کوجیما، چگونه عمل خواهد کرد.

Crash-Bandicootw

۲) ریمسترهای Crash Bandicoot

سونی در جریان کنفرانس E3 2016 خود اعلام کرد که شخصیت دوست داشتی و خاطره‌انگیز Crash Bandicoot با حضور در بازی Skylanders Imaginators در اوایل مهرماه بازمی‌گردد. این خبر، هیجان بسیاری از طرفداران قدیمی را به همراه داشت و سالن کنفرانس سونی را هم به وجد آورد. سونی همچنین اعلام کرد که قرار است سه‌گانه اول مجموعه Crash که توسط استودیو ناتی‌داگ ساخته شده بودند، ریمستر شوند. به گفته سونی، بازی Skylanders Imaginators قرار است در تاریخ ۱۶ اکتبر سال ۲۰۱۶ (۲۵ مهرماه ۱۳۹۵) به‌صورت جهانی عرضه شود.

Spiderman-2016 2

۳) Spiderman استودیو اینسامنیاک گیمز

سورپرایزهای کنفرانس سونی با اعلام خبر ساخت نسخه جدید بازی Spider-man به اوج خود رسید؛ بازی‌ای که به گفته سونی قرار است توسط Insomniac Games به صورت انحصاری برای کنسول پلی‌استیشن 4 منتشر شود. سازنده این بازی، سابقه کار بر روی بازی‌هایی همچون Ratchet & Clank و Sunset Overdrive را در کارنامه دارد. Days Gone - 123

۴) Days Gone

در دی‌ماه سال ۱۳۹۴ بود که کمپانی سونی رسما دامنه‌ای تجاری به اسم Days Gone را ثبت کرد. از آن زمان تا چند روز پیش، خبری درمورد این دامنه به گوش نرسید تا اینکه در جریان برگزاری کنفرانس سونی در E3 رسما اعلام شد که Days Gone نام بازی جدیدی است که قرار است توسط استودیو بازی‌سازی سونی بِند به صورت انحصاری برای کنسول پلی‌استیشن 4 ساخته شود. بسیاری اعتقاد دارند اتمسفر این بازی، به بازی موفق The Last of Us بسیار نزدیک است. در تریلر منتشر شده در E3، شاهد شخصیت اصلی بازی بودیم که با موتور سیکلتی که در اختیار داشت، به ماجراجویی می‌پرداخت و با زامبی‌ها مبارزه می‌کرد.

REsident evil 7

۵) Resident Evil 7

پس از مدت‌ها انتظار، نهایتا رزیدنت ایول جدید معرفی شد و ویژگی‌های جدید و جذاب خود را به نمایش گذاشت. نسخه جدید این مجموعه که قرار است برای پلی‌استیشن 4 عرضه شود، به طور کامل از هدست واقعیت مجازی پلی‌استیشن VR پشتیبانی خواهد کرد. بسیاری از افراد گمان می‌کنند که این بازی، از دموی ترسناک P.T الهام گرفته است.

star wars battlefront

۶) بازی‌های Final Fantasy XV و Batman Arkham و مرحله‌های X-Wing بازی Star Wars برای واقعیت‌ مجازی

طبق اطلاعات منتشر شده، جدیدترین نسخه از مجموعه Final Fantasy قرار است برای پلی‌استیشن VR منتشر شود. در این نسخه از بازی، شما درنقش Prompto ظاهر خواهید شد. همچنین در نمایشگاه E3 امسال اعلام شد که قرار است مرحله‌های X-Wing بازی Star Wars Battlefront – که در آن‌ها، شما در نقش یک خلبان سفینه X-Wing قرار می‌گیرید – همراه با یک بازی Batman ساخته راک‌استدی، برای هدست واقعیت مجازی پلی‌استیشن VR عرضه شوند.

kratos

۷) نسخه جدید God of War

بسیاری از طرفداران تا قبل از آغاز کنفرانس سونی، احتمال می‌دادند که این کمپانی از نسخه جدید مجموعه محبوب «خدای جنگ» پرده‌برداری کند و این اتفاق نیر افتاد؛ همانگونه که خودتان نیز احتمالا شاهد بودید، این رونمایی به حدی جذاب بود که همه‌ را وادار به سکوت کرد. در تریلر بازی، کریتوس از میان تاریکی با ظاهری جدید و خشمگین بیرون آمد و باری دیگر تب‌و‌تاب خاصی در دل طرفداران ایجاد کرد. به جرات می‌توان گفت که God of War جدید جزو برترین نمایش‌های E3 2016 محسوب می‌شود. این دمو در کنار به نمایش گذاشتن ویژگی‌های جدید بازی، هدف دیگری نیز داشت و به عقیده ما آن هدف، این بود که نشان دهد کنسول پلی‌استیشن 4 هنوز هم که هنوز است قدرت فوق‌العاده بالایی در پردازش بازی‌‌ها دارد؛ چراکه مدتی بعد از کنفرانس اعلام شد که تمامی بازی‌های کنفرانس بر روی یک پلی‌استیشن 4 معمولی اجرا شده‌اند. God of War جدید پس از معرفی شدن، طرفداران قدیمی را به دو دسته تقسیم کرد؛ گروهی موافق و گروهی دیگر مخالف ایده‌های جدید بازی بودند. در God of War جدید بسیاری از مکانیسم‌ها (به‌خصوص گیم‌پلی) دچار تغییراتی بنیادی شده‌اند و این موضوع ممکن است کمی طرفداران قدیمی را ناراحت کند. اما با همه این‌ها، باید تا زمان عرضه بازی صبر کرد و دید که دست‌پخت جدید استودیو سانتا مونیکا چه نمایشی از خود بروز خواهد داد.

Trials of the Blood Dragon

۸) Trials of the Blood Dragon

کمپانی یوبیسافت در کنفرانس مطبوعاتی خود در E3 2016 بازی جدیدی به اسم Trials of the Blood Dragon را معرفی و بلافاصله منتشر کرد! این بازی، اثری از استودیو RedLynx است و تنها ۱۴/۹۹ دلار قیمت دارد. تریلر منتشر شده از بازی را می‌توانید از این لینک مشاهده کنید.

 grow home

۹) Grow Up

تا قبل از آغاز کنفرانس یوبیسافت، آثاری از بازی Grow Up دیده شده بود که در نهایت در جریان کنفرانس این کمپانی در E3، بازی رسما معرفی شد. Grow Up به نوعی دنباله‌ی بازی Grow Home محسوب می‌شود که سال گذشته منتشر شد.

Just Dance 2017

۱۰) Just Dance 2017

به نظر می‌رسد قرار است در سال ۲۰۱۷ باری دیگر شاهد عرضه نسخه جدیدی از مجموعه Just Dance باشیم. طبق اطلاعات رسمی منتشر شده، نسخه بعدی این مجموعه قرار است برای کنسول آینده‌ی نینتندو با اسم رمز NX منتشر شود.

steep

۱۱) Steep

یکی از سورپرایزهای ویژه‌ی کمپانی یوبیسافت در E3 2016، به معرفی بازی جدید تحت نام Steep اختصاص داشت. درحالی که خیلی‌ها منتظر معرفی نسخه‌ی جدیدی از بازی‌های قبلی این مجموعه بودند، یوبیسافت با معرفی Steep باعث شد تصورات خیلی‌ها درست از آب در نیاید. یوبیسافت پس از رونمایی از این بازی اعلام کرد که Steep یک بازی ورزشی اکشن جهان‌باز است که به شما امکان کشف کوهستان را از طریق اسکی کردن، انجام ورزش Wingsuit، اسنوبورد و چتربازی می‌دهد. همچنین اعلام شده است که پس از عرضه جهانی بازی، با انتشار یک بروزرسانی، امکان بازی در کوه‌های آلاسکا فراهم خواهد شد. این بازی برای رایانه‌های شخصی و کنسول‌های نسل هشتمی منتشر خواهد شد.

State of Decay 2

۱۲) State of Decay 2

کنفرانس  امسال مایکروسافت سورپرایزی به همراه داشت و آن هم معرفی بازی جدیدی به نام State of Decay 2 بود. این بازی که دنباله‌ای بر نسخه اول محسوب می‌شود، یک بازی زامبی‌محورِ سوم شخص محسوب می‌شود و قرار است توسط استودیوهای مایکروسافت ساخته شود. تریلر معرفی بازی، ویژگی‌های جذاب بازی را به نمایش می‌گذارد و پیشنهاد می‌کنیم حتما آن را مشاهده کنید.

dead rising 4

۱۳) Dead Rising 4

Dead Rising 4 جزو سورپرایزهای ویژه مایکروسافت در E3 2016 بود که متاسفانه ساعاتی قبل از شروع کنفرانس این کمپانی، خبر ساخت آن با انتشار چند تصویر لو رفت. گرچه معرفی بازی در کنفرانس مایکروسافت، نتوانست آن هیجانی که باید را منتقل کند، اما مایکروسافت با انتشار تریلری جذاب توانست مجددا دل کاربران را به دست بگیرد. اندکی پس از معرفی نسخه چهارم Dead Rising، این بازی در فروشگاه ایکس‌باکس لیست شد و در صفحه مخصوص به آن، روز ۶ دسامبر ۲۰۱۶ (۱۶ آذر سال ۱۳۹۵) به‌عنوان تاریخ انتشار بازی تعیین شد. این تاریخ هنور تایید نشده است؛ اما انتظار می‌رود رسمی باشد.

Forza Horizon 3

۱۴) Forza Horizon 3

چند ساعت قبل از آغاز کنفرانس مایکروسافت در نمایشگاه E3 2016، شایعه‌ای مبنی بر انتشار بازی Forza Horizon 3 در مهرماه سال ۱۳۹۵ منتشر شد و به نحوی معرفی این بازی در کنفرانس مایکروسافت لو رفت. تا اینکه چند ساعت بعد کنفرانس مایکروسافت شروع شد و در آن، این کمپانی به معرفی بازی پرداخت. از ویژگی‌های شاخص Forza Horizon 3 می‌توان به این اشاره کرد که این بازی که هم برای ایکس‌‌باکس وان و هم ویندوز 10 عرضه می‌شود در کشور استرالیا جریان خواهد داشت. محیط‌های بازی کاملا متنوع هستند و نواحی ساحلی، جنگلی و بیابانی را دربر می‌گیرند. طبق گفته‌های مایکروسافت، این بازی نیز از قابلیت تجربه همزمان بین کنسول و پی سی استفاده خواهد کرد.

gwent.

۱۵) Gwent: The Witcher 3 Card Game

همانطور هم که تا قبل از شروع شدن نمایشگاه E3 2016 انتظار می‌رفت، بازی کارتی‌ای که در داخل بازی Witcher 3 قابل‌بازی بود، به عنوان یک بازی مستقل معرفی شد. استودیو سی‌دی پراجکت رد ضمن معرفی بازی، تاریخ انتشار آن را نیز مشخص کرد. طبق گفته این استودیو، این بازی در ماه سپتامبر سال جاری میلادی (اواسط شهریور ماه تا اواسط مهر ماه) منتشر خواهد شد.

Fe

۱۶) Fe

در جریان برگزاری کنفرانس EA Play الکترونیک آرتز بود که این کمپانی رسما از بازی جدید و جذابی به اسم Fe رونمایی کرد. این بازی فانتزی توسط استودیو زونیک گیمز در حال ساخت است و شما را در نقش یک توله‌شیر قرار می‌دهد. اساس و هسته‌ی این بازی بر اساس جستجو، یادگیری و کشف رموز و آشنایی با اکوسیستم اطراف شما در آن دنیای مرموز است. هنوز تاریخ مشخص دقیقی برای عرضه این بازی در دسترس نیست.

FIFA 17

۱۷) FIFA 17

در جریان برگزاری کنفرانس مطبوعاتی الکترونیک آرتز با نام EA Play، این کمپانی رسما از نسخه جدید مجموعه محبوب «فیفا» رونمایی کرد. از بین اطلاعات رسمی منتشر شده از بازی فیفا 17 می‌توان به این اشاره کرد که این بازی، از موتو گرافیکی قدرتمند فراست‌بایت استفاده می‌کند. همچنین می‌توان این موضوع را ذکر کرد که در فیفا 17 شاهد بخشی داستانی و بسیار جذاب خواهیم بود که البته برای کنسول‌های نسل هفتم، منتشر نخواهد شد. شما همچنین می‌توانید دو ویدیوی زیبای منتشر شده یکی مربوط به حالت داستانی FIFA 17 و دیگر مربوط به اولین ویدیو از گیم‌پلی FIFA 17 را در زومجی تماشا و دانلود کنید.

Madden 17

۱۸) Madden 17

بعد از معرفی فیفای جدید در EA Play، شاهد معرفی نسخه بعدی مجموعه Madden نیز بودیم. در نسخه جدید بازی قرار است سه حالت جدید به نام‌های Challenger ،Premiere و EA Major به بازی اضافه شوند. طبق گفته الکترونیک آرتز، حالت Challenger به بازیکنان امکان می‌دهد که به‌سادگی مسابقات موردنظرشان را راه‌اندازی و میزبانی کنند. مورد بعدی، یعنی Premiere هم مستقیماً توسط الکترونیک آرتز و شرکای‌اش که در حوزه‌ی گیمینگ و غیر گیمینگ فعال هستند، میزبانی می‌شود. سومین حالت بازی هم توسط EA و در سطحی جهانی برگزار می‌شود که ظاهراً جوایز بسیار ارزنده‌ای دارد. پیشنهاد می‌کنیم اولین تصاویر منتشر شده از بازی را نیز مشاهده کنید.

Prey

۱۹) Prey

گرچه ساخت بازی Prey 2 قبلا لغو شده بود، اما بتسدا در جریان برگزاری کنفرانس مطبوعاتی خود، نسخه جدید این مجموعه را معرفی کرد و البته، مدتی بعد از آن اعلام کرد که این نسخه جدید، ربطی به بازی لغو شده Prey 2 ندارد. بازی Prey قرار است در سال آینده‌ی میلادی برای رایانه‌های شخصی و کنسول‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان منتشر شود. در تریلر معرفی بازی، یکی از شخصیت‌های مرد بازی نمایش داده می‌شود که در حال مبارزه با یک‌سری هیولاهای سایه مانند و مرموز است. طبق اطلاعات رسمی منتشر شده، نویسنده Fallout: New Vegas بر روی نسخه جدید Prey کار می کند.

Quake Champions

۲۰) Quake: Champions

کمپانی بتسدا در اولین بخش از کنفرانس مطبوعاتی خود در E3، اقدام به معرفی بازی Quake: Champions کرد. تریلر معرفی بازی را می‌توانید از اینجا مشاهده کنید؛ فعلا اطلاعات چندانی از بازی در دسترس نیست و بتسدا تا به این لحظه فقط به معرفی بازی بسنده کرده است.

The Elder Scrolls Skyrim

۲۱) نسخه ریمستر بازی The Elder Scrolls V: Skyrim

طی E3 2016 کمپانی بتسدا از نسخه‌ی بازسازی شده‌ی The Elder Scrolls V: Skyrim رونمایی کرد. این بازی قرار است در فصل پاییز برای ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 منتشر شود. مدتی بعد از آن نیز این کمپانی اعلام کرد که این نسخه از بازی، برای دارندگان پی سی رایگان می‌شود. نسخه‌ی بازسازی شده‌ی اسکایریم علاوه بر اینکه از لحاظ گرافیکی نسبت به بازی اصلی پیشرفت داشته، قابلیت پشتیبانی از ماد را هم به کنسول‌ها می‌آورد. همچنین تمام محتواهای دانلودی عرضه‌شده برای نسخه‌ی اصلی، همراه نسخه‌ی جدید بازی در اختیار خریداران قرار خواهند گرفت.

Doom

۲۲) بازی‌های Fallout 4 و Doom برای واقعیت مجازی

در کنفرانس مطبوعاتی بتسدا، اعلام شد که دو بازی Fallout 4 و Doom با هدست واقعیت مجازی اچ‌تی‌سی وایو قابل بازی خواهند بود. قرار شده تجربه بازی Fallout 4 با هدست واقعیت مجازی، در سال ۲۰۱۷ فراهم شود.

تهیه‌شده در زومجی بر اساس لیست منتشر شده توسط سایت گیم‌اسپات

برای خواندن تمام مطالب مربوط به نمایشگاه، به صفحه اختصاصی نمایشگاه E3 2016 مراجعه کنید.

زوم کن و زون کن...
ما را در سایت زوم کن و زون کن دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار zoooom بازدید : 233 تاريخ : شنبه 29 خرداد 1395 ساعت: 10:08

کمپانی توکی گیمز اعلام کرد که خرید‌های درون برنامه‌ای از دیروز (۲۷ خرداد) به بازی Battlebo اضافه شده‌اند و طرفداران می‌توانند با پرداخت پول، آیتم‌هایی مثل پوشش جدید یا حرکات نمایشی را خریداری کنند. با زومجی همراه باشید.

خرید‌های درون برنامه‌ای بخشی جدانشدنی از بازی‌های ویدیویی امروزی هستند و بازی Battlebo کمپانی توکی گیمز هم از این قاعده مستثنی نیست. کاربران این بازی از دیروز قادر هستند تا با پرداخت پول، در هر سه نسخه‌ی ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و پی‌سی آن، آیتم‌هایی شامل پوشش و حرکات نمایشی (Taunt) را خریداری کنند. 2K Games اعلام کرده که این آیتم‌ها فقط جنبه‌ی ظاهری دارند و «هیچ» تاثیری در گیم‌پلی بازی نخواهند گذاشت.

پیش از اضافه شدن خرید‌های درون برنامه‌ای هم امکان آزاد کردن این آیتم‌ها با استفاده از امتیازات کسب شده‌ی درون بازی وجود داشت؛ ضمن اینکه DLC بعدی آیتم‌های مشابهی را به بازی اضافه خواهد کرد. سازندگان همچنین اعلام کردند که در آینده امکانات بیشتری به بازی افزوده خواهد شد که به موجب آن‌ها گیمر می‌تواند امتیاز تجربه (XP) یا پول بیشتری کسب کند. البته هنوز مشخص نیست که این امکانات چه زمانی به بازی راه پیدا می‌کنند. در ادامه می‌توانید قیمت خرید‌های درون برنامه‌ای بتلبورن را مشاهده کنید:

  • ۲۳۰ پلتینیوم به قیمت ۱/۹۹ دلار
  • ۷۰۰ پلتینیوم به قیمت ۴/۹۹ دلار
  • ۱۶۲۵ پلتینیوم به قیمت ۹/۹۹ دلار
  • ۳۵۰۰ پلتینیوم به قیمت ۱۹/۹۹ دلار
  • ۹۳۰۰ پلتینیوم به قیمت ۴۹/۹۹ دلار

قیمت خرید هر یک از پوشش‌های شخصیت‌ها (Skin) در بازی ۴۲۰ پلتینیوم و قیمت هر یک از حرکات نمایشی هم ۲۳۰ پلتینیوم است. همچنین آیتم‌های پوشش برای هر ۲۶ شخصیت بازی در دسترس خواهد بود؛ درحالی که حرکات نمایشی فعلا فقط به شخصیت‌های Ghalt ،Oscar Mike ،Benedict ،Shayne & Aurox ،El Dragon ،Whiskey Foxtrot ،Kleese و Alani محدود خواهند بود.

Battlebo که توسط استودیو گیرباکس سافت‌ور ساخته شده، نتوانست به یک بازی بسیار عالی تبدیل شود و محسن وزیری هم در نقد خود به آن نمره‌ی ۶/۵ داد که می‌توانید در دو قالب متنی و ویدیویی این نقد و بررسی را مطالعه و تماشا کنید.

منبع: GameSpot

زوم کن و زون کن...
ما را در سایت زوم کن و زون کن دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار zoooom بازدید : 243 تاريخ : شنبه 29 خرداد 1395 ساعت: 10:08